Baksidestexten på begäran – finns numera även att läsa som smakprov

Facetvå

10 thoughts on “Baksidestexten på begäran – finns numera även att läsa som smakprov

  1. Alltså, så häftigt med en egen bok!!! Hur lång tid har det egentligen tagit, från det att du började skriva till nu? Planerar du flera?
    Kram
    Anna

    • Första raderna skrevs för tio år sedan. Det har varit en lång process med flera årspauser. En natt kom den magiska titeln till mig. Samtidigt insåg jag hur skrivprocessen skulle kunna utvecklas till något riktigt bra om jag… 🙂
      Detta är min första utgivna bok men inte den först skrivna. När jag minst anar det brukar det ploppa upp en idé till något som kan utmynna i en färdig roman. Så är det nog för alla som gillar att skriva. Jag är inte främmande för att prova olika genre.
      Kram Bosse

  2. Jag har läst boken!
    Och med tanke på vad författaren skivit i kommentaren ovanför så kan författaren gott och väl se ut så här: 😀

Kommentera

