Imorgon blir det tävling

GLAD MIDSOMMAR TILL ALLA BLOGGLÄSARE!

DSCN7993

Min åttonde tävling varar i två dagar. Som vanligt gäller en Trisslott som vinst. Jag drar en vinnare av dem som svarat rätt. Imorgon läggs frågan in. Ingen stresstävling.

TÄVLINGSSTATISTIK:
1. Hundra inlägg: I vilken stad finns denna staty? Ingen klarade Mariestad.
2. Sex månader med blogg: Gömda ordspråk. Kerstin Nilsson.
3. 10 000 visningar: Bild på en Cuttlebug. Ulrika Gasser.
4. Julblogglov: Kerstin Johansson, Kerstin Nilsson, Lena Larsson, Signhild Hortberg, Anette Åkesson
5. 20 000 visningar/Sportlov: Tio sovande bilder på Jennifer. Ezter Nilsson
6. 25 000 visningar/Påsklov: Tio kaffekoppar. Anne med E.
7. 30 000 visningar: Hjo Kyrka. Kerstin Nilsson
8. Ett år som bloggare: Vilket inlägg…. Vinnare: ???

22 thoughts on “Imorgon blir det tävling

  1. SV: vet du, det blev korsord på min favoritplats i 1.5 timme. Hade hellre velat haft boken med mig, men den är på över 900 sidor, alltså rätt tung att släpa på för den som inte har någon ork
    Typiskt midsommarväder, mao sol, värme, skugga och duggregn

    • Det låter tufft. Tur att min bok ”Mina fotsteg i ditt hjärta” bara är på 284 sidor. Annars skulle det blivit dyrt när vi skickar den.
      Det är inte dumt att ha favoritplatser.
      Vi bjöds också på ett riktigt varierat väder igår. Saknade bara hagel och snö. 😉

Kommentera

