Stort GRATTIS till Susan!!!

Min yngsta dotter Lizette valde lapp utav de fyra rätta svaren som jag fick in på min åttonde bloggtävling. Hoppas du vinner på Trisslotten nu Susan. 🙂 Det är det som är meningen med mina tävlingar. Jag vill helst att segrarna ska bli miljonärer. 😀

Idag var det bara en som ville ta ett sent eftermiddagsdopp. Lizette var ensam om att bada på hela stranden. Vilken tuffing.

Imorgon ska jag lägga in ett kåseri igen. Det var ett tag sedan. Jag tänkte berätta om min karriär som säljare av Kvällsposten och om att världen är mindre än vad man tror.

Om det blir fint väder imorgon ska vi besöka ett ställe som två av mina bloggvänner rekommenderat. Det har jag varit sugen på länge. Åse och Sandra R. Behöver jag ha med mig femtioöringar eller andra mynt? 😉

13 thoughts on “Stort GRATTIS till Susan!!!

  1. Det kåseriet ser jag fram emot att läsa!

    Kan tro att du önskar vinst för dina läsare! Tänk, du skulle kunna ha en likadan ”skylt” som spelbutiker har när de sålt vinnarlotter! Det skulle allt vara finfint här på bloggen;)

    Kram!

    • Det är faktiskt sant till hundra procent. Jag hade blivit jätteglad om någon hamnat i TV-soffan. 😀 Min taktik är enkel. Aldrig att jag hade köpt två lotter samtidigt. En till en bloggvinnare och en till mig själv. Då återstår bara den äkta glädjen för att det går bra för en person som jag känner lite grann. För mig är den egenskapen naturlig. Jag är aldrig avundsjuk på andra människor. Inte ens när jag var barn kände jag sådana jobbiga känslor, som många beskrivit för mig.
      Men vilken bra reklam det hade varit för min blogg och förhoppningsvis min debutbok om jag hade haft en sådan skylt. 🙂
      Kram

    • Vänta nu lite här, nu gick det upp ett liljeholmens. enkronor är det som gäller. Hoppas det är som det brukar och framför allt du har väl kollat så de har öppet.

    • I söndags följde vi dina fotspår. Jag fick inte lika fina bilder som du. Ett lutande hus. Ett slott. (Vi var till och med vid två slott). Vi såg inga marsvin men hälsade på slottskatten. Nu handlar det om musik. Femtiotal. Möjlighet att stoppa i pengar och välja låt. Det blev med ens för lätt. Som tur var såg vi på nätet att det var stängt på måndagar.

      • Men nu måste du ju berätta var du där ? vilka låtar valde du och satte de några tanter i galonsoffan, med ny lagt hår och drack kaffe ur vackra porslinskoppar !!

  2. Men Åh Tack!!!! Tack snälla Bosse och tack snälla snälla Lizette.
    Tänk om jag vinner miljonen:) Fast bara att ha vunnit detta är ju hur kul som helst….
    Kramar Susan

    • Brunöga var snäll mot dig. Jag hoppas att du hamnar i TV-soffan. Glöm inte att göra reklam för min blogg och för min debutbok ”Mina fotsteg i ditt hjärta”. Du kan väl ha en bok som en slags solfjäder i soffan. Sitta och vifta med den. Vad står överst på din lista över vad du ska köpa? Okej. Man ska börja med att skrapa. Helst få fram tre samma belopp. Alla dessa dumma regler. 🙂
      Din adress har jag läst. Du får förhoppningsvis lotten imorgon.
      Kram

  3. Ser fram emot morgondagens kåseri… älskar dina kåserier! Har läst färdigt boken… älskar den också!
    Stort Grattis till den lyckliga vinnaren i din tävling… håller tummarna för att hon vinner 🙂
    Kram

  4. Nu fick jag tänka så det knakade. 🙂 Enkronor är det som gäller. Hoppas verkligen att de inte bytt inredning. Passa på att besöka Thuleslund när ni ändå är i närheten.
    Ha en fin tisdag, men först en lugn avslutning på denna måndag.
    Kram

    • Hoppas att du inte fick huvudvärk Sandra. 🙂 Du kom på det före Åse. Nu ska jag googla på Thuleslund. Solveig sa att det fanns ett ställe i närheten av Vollsjö som hon ville besöka. Undra´ om det kan vara samma hon syftade på.
      Ha en fin tisdag du med.
      Kram

Kommentera

