Jag har en vinnare – Stort GRATTIS till…

Fast nästan ingen av er har träffat mig personligen, faktiskt ingen alls av er som lämnade ett bidrag träffade mig i just den åldern som jag var på kortet (15 år) var det tydligen en enkel fråga. Solveig tyckte att jag var mycket sötare på lagfotot som var tagit året innan. Många av oss grabbar hade kortare hår. Ni får bilden nedanför. För en stund sedan gick jag upp till Lizette och bad henne kasta min häftiga blå tärning med 20 siffror på. Tack för att ni var just 20 st som hade rätt svar. 🙂 Vinnare blev Petronella Hjertqvist med bloggen Prinsessorna på Bellevue. OBS! Ni vet att ni inte behöver ha en egen blogg för att tävla eller kommentera på min blogg. Däremot måste jag godkänna nya personer första gången, innan er text blir offentlig. Så bli inte irriterade över att texten inte syns direkt. Så fort jag är inne på bloggen lyser en röd punkt med en siffra i. Då vet jag att någon ny person/personer har varit snäll och lämnat en kommentar.

TÄVLINGSSTATISTIK:
1. Hundra inlägg: I vilken stad finns denna staty? Ingen klarade Mariestad.
2. Sex månader med blogg: Gömda ordspråk. Vinnare, Kerstin Nilsson.
3. 10 000 visningar: Bild på en Cuttlebug. Vinnare, Ulrika Gasser.
4. Julblogglov: Kerstin Johansson, Kerstin Nilsson, Lena Larsson, Signhild Hortberg, Anette Åkesson
5. 20 000 visningar/Sportlov: Tio sovande bilder på Jennifer. Ezter Nilsson
6. 25 000 visningar/Påsklov: Tio kaffekoppar. Anne med E.
7. 30 000 visningar: Hjo Kyrka. Kerstin Nilsson
8. Ett år som bloggare: Vilket inlägg hade flest visningar. Susan Adelbrant.
9. 50 000 visningar: Tio t-shirts. Skogsfen, Regnbågen och Petronella
10. Fotbollskillar. Vem är jag? Vinnare: Petronella Hjertqvist
11. 70 000 visningar: OS/Sportlov: Tio sovande bilder på xxxxxx
12. 500 inlägg:

CCI201402110001

12 thoughts on “Jag har en vinnare – Stort GRATTIS till…

  1. Attans att jag missade den tävlingen. Å, andra sidan hade jag haft fel, för jag trodde att du var nr 2 från vänster i den stående raden. 😉

    Men grattis till vinnaren! 🙂

  2. Wow!!!!!! Fattade inte att det var jag som vann!!!!! Om du bara visste Bosse hur väääälförtjänt jag är av detta vinst efter denna vecka…. Ska gå och skrapa den genast!!!!! Tuuuuusen tuuuuusen tack!! Och tävlingen var busenkel…. 😉 😉 😉

    Kraaaaaam
    Petronella

Kommentera

