Tävling – Bild FYRA

D

Vad är en mjuk kudde mot att ta det piano? Vad lätt ett barn har att somna överallt när energin är slut.

Tävlingsregler stod efter Bild ETT. Jag tjuvstartade med detta inlägg, trots att det är två timmar kvar tills det är måndag. Klockradion är satt. Jag tänkte äta frukost framför skidskyttetävlingen, som blev framflyttad idag på grund av dimman. (Hoppas Björn Ferry och Fredrik Lindström är morgonpigga.) Sedan ska vi på vårt sista utvecklingssamtal på högstadiet… om vi inte börjar på en ny kull. 😉
Önskar dig en fin vecka åtta.

21 thoughts on “Tävling – Bild FYRA

  1. Ja, skulle inte kunna somna sittandes på det sättet :-)!

    Skidskyttet framflyttat igen :-/. Nu 17.30, om jag har hört det senaste.

    Hoppas du får en bra vecka!

  2. Inte är jag med i tävlingen…men bilden gillar jag!! Ibland är det bara ON eller OFF när man är barn, något mellanläge finns inte…
    Ha en bra start på veckan!!
    kram kram

  3. Den här bilden är helt underbar 🙂
    Tror dock inte att jag fattat tävlingsreglerna – för hur ska man veta vilken bild som är bäst innan man sett alla…. Hittills är denna mest speciell och den första och de andra. Bilder med barn är alltid speciella var och en på sitt eget vis.
    Fantastiskt med 33333 kaffekoppar! Har ni alla kvar? Så fantastiskt att kunna välja och vraka bland alla kaffekoppar.
    Ha en fin sportlovsvecka med la familja 🙂
    Kram Christina

  4. Haha, vilket kul ställe att sova på och vilken härlig mönstermix med prickigt och randigt. Jag ser att du läser Dimma över Darjeeling. Den har jag som nästa bok att läsa och ser fram emot.

  5. Jag röstar på denna bild som är jättehäftig och att det är ett piano med.

    Tack för din härliga kommentar på min blogg

    Ha en fin början på veckan
    Hälsning
    Malin

Kommentera

