Vinnare av tävling nummer tolv

Jag la in bilden klockan 10.00. Klockan 21.36 kom äntligen rätt för och efternamn. Visst hade jag läst Glenn bland kommentarerna, men det skulle vara rätt efternamn. 🙂
Stort GRATTIS till Lisbeth ”Lippe” Forsberg. och tack för alla trevliga kommentarer och förslag på personer. Tänk att den gamla misslyckade bilden skulle bli som ny år 2014. 😉 Det blir ett inlägg till idag som kanske avgör min framtid här och där. En ovanlig sak hände på stranden och…

TÄVLINGSSTATISTIK:
1. Hundra inlägg: I vilken stad finns denna staty? Ingen klarade Mariestad.
2. Sex månader med blogg: Gömda ordspråk. Vinnare, Kerstin Nilsson.
3. 10 000 visningar: Bild på en Cuttlebug. Vinnare, Ulrika Gasser.
4. Julblogglov: Kerstin Johansson, Kerstin Nilsson, Lena Larsson, Signhild Hortberg, Anette Åkesson.
5. 20 000 visningar/Sportlov: Tio sovande bilder på Jennifer. Ezter Nilsson.
6. 25 000 visningar/Påsklov: Tio kaffekoppar. Anne med E.
7. 30 000 visningar: Hjo Kyrka. Kerstin Nilsson.
8. Ett år som bloggare: Vilket inlägg hade flest visningar. Susan Adelbrant.
9. 50 000 visningar: Tio t-shirts. Skogsfen, Regnbågen och Petronella.
10. Fotbollskillar. Vem är jag? Vinnare: Petronella Hjertqvist.
11. 70 000 visningar: OS/Sportlov: Tio sovande bilder på Jennifer. MiaTankar.
12. 500 inlägg: Lisbeth ”Lippe” Forsberg.

10 thoughts on “Vinnare av tävling nummer tolv

  1. Grattis till vinnaren! Sen undrar man ju hur jag kunde missa att det var en av mina favoriter – som har varit det i många år. Och jag är lite sur att han åkte ut ur Let´s Dance, inte var han sämst precis. Det fanns en lång drasut med väldigt tafatta rörelser, han var betydligt sämre. Måste ha varit för jag inte röstade….. *fniss*

  2. Även jag säger Grattis till Lippe! En knivig fråga.. hur tusan kunde du knäcka nöten? Eller var det en vild gissning även från dig – en gissning som slog rätt?

    • Det dök upp ledtrådar varje kvart sista timmen, som jag hade utlovat i inlägget. Gå tillbaka till förra inlägget så kan du se om du fixat frågan då. De som vågade ”gambla” och spara sina röster fick med ens lite mer kött på benen. Fast Lippe tog det på två ledtrådar. Min sista var annars lätt för de som såg Let´s dance i fredags.

  3. Synd att min gissning kom för sent, men den var i alla fall rätt…
    Stranden jag bor vid är Kämpingebukten. Vilken strand bor du själv vid, undrar jag då?
    Ha det gott, Monica

    • Det förklarar saken. Jag kände inte igen mig på ”tallbilden” men gissade på Stenshuvudstranden. Nu tog jag fram kartboken för att hitta Kämpingebukten. Vi tog en tur till Skanör och Falsterbo i somras. Där är fint i de trakterna liksom det är på många ställen i Skåne. Vi bor sedan 2011 i Ystad. På min blogg har jag lagt in massor av bilder från Ystad och Österlen.
      Alltid kul när det dyker upp nya bekantskaper på bloggen. Du var bara tio minuter från segern igår. Var det en slump att du hamnade i hetluften? Jag såg att vi har en del gemensamma bloggvänner.
      Hoppas du också får en fin söndag.
      Bosse

  4. Tack ska ni ha! Vet inte varför jag började tänka på GH men när jag väl kom på det så kändes det så rätt 🙂

Kommentera

