Freak – Molly Sandén (cover)

Idag får vår äldsta dotter stå för blogginlägget. Jag passade även på att ge Jennifer en egen kategori på min blogg. Det kunde vara trevligt att samla ihop hennes sångframträdande och numera även pyssel i en speciell kategori. Personligen anser jag att detta inte är Molly Sandéns bästa låt, men det var smart av Jennifer att vara på tå och vara först med att lägga upp den på You Tube. Hon har redan haft över 2000 visningar. Det börjar bli många som vet hur det ser ut hemma hos oss. 🙂
Önskar dig en fin söndag.

28 thoughts on “Freak – Molly Sandén (cover)

  1. Så fin röst din dotter har. Hon kan gå långt med den. Tack för söndagens underhållning. Har ju sett och hört Molly själv på fyrans morgonprogram.

    Kram/Gilla

  2. Ja, det gäller att vara först! Roligt när människor kan inspirera varandra…ålder spelar ingen roll! 🙂 Inte en helt enkel låt att sjunga, modigt och din dotter har helt klart talang!
    Kram, Gunilla

  3. Vad roligt att höra och se Jennifer! Vilken röst! Och roligt att hon delade Molly Sandén på Youyube och att det uppskattats.
    Gläds och njut!
    Kramar!

  4. Er dotter gör en jättefin cover på Mollys låt. Förstår att ni är stolta. Det är inte en dag förtidigt att hon får en egen kategori. Ha en fin fortsättning på veckan. Kram

    • 🙂 Nu fattas det bara att lillasyster vill vara med på min blogg. Hon vägrar att lägga in på tuben. Imorgon ska hon börja på gymnasiet. Nova performing arts är ett estetiskt program med inriktningen musik, dans, teater. Tänk vad kul våra tjejer skulle kunnat ha om de gjort ”musiksaker” tillsammans. Deras röster kompletterar varandra utmärkt, men det hjälper inte att tjata. Kram

  5. Här kommer mer beröm. Behöver nog inte skriva någon kommentar, för alla har skrivet redan vad jag tycker.
    Fantastisk röst. Vacker dotter med stor begåvning.

    Kramkram från mig.

  6. Ett fint inlägg, och modigt! Jag blir glad varje gång jag ser och hör dig, Jennifer! Bravo!
    Ja, faktiskt tycker jag att det är uppiggande med varje människa, ung som gammal, som törs framträda och dessutom tycker att det är kul! Det blir ”två flugor i en smäll”!
    Det är fantastiskt ordnat, att det finns båda sorterna, dels sådana som vill roa och därtill ” folk” som vill roas… Vilken bra ekvation! Sluta för all del inte med dina sång- och spelframträdanden här, de gläder 😀 många fler än mig! Ha de’ gott och tack för sången och musiken!

Kommentera

