Första segraren i år

Då säger jag stort GRATTIS till Susie Bloom som fick flest rätt först och som därmed vann Januaritävlingen. 😀
Trisslott kommer med posten. Se nu till och vinn.
Här är facit:

  1. Sverige                           112 255 visningar
  2. Finland                              2 900 visningar
  3. Norge                                1 660 visningar
  4. USA                                   1 428 visningar
  5. Singapore                             973 visningar
  6. Spanien                                 605 visningar
  7. Tyskland                               268 visningar
  8. Åland                                    242 visningar
  9. Danmark                               239 visningar
  10. Storbritannien                       235 visningar

Månadsbloggtävlingar & segrare 2015:
Januari: Susie Bloom
Februari: ????

23 thoughts on “Första segraren i år

  1. Med tanke på hur dåligt jag gissade så är jag otroligt förvånad över att jag vann! Fanns det verkligen besökare som var sämre på att gissa!? 😕
    Men jag är också väldans glad….. 😆
    KRAM ❤
    Susie

    • Jag har en bloggvän och en facebookvän som bor där. Svårast i tävlingen var nog att pricka in Singapore på en hedrande femteplats med snart 1000 visningar. Där är samma orsak. En boende svensk kvinna med en intressant blogg. Ligger Italien bra till på din visningslista?

  2. Stort GRATTIS till vinnaren.
    Till dig Bosse……Ha en jätteskön söndag. Jag har sol hos mig, så jag skickar lite sol ner till dig. Fånga den………Fånga den…
    Kramkram.

  3. Vem sku ha trott det att Finland är tvåa! Det måste nog bero på Oops och mig! 😀
    Grattis till Susie på Stjärnarve! Det var en svår tävling!!
    Kram

Kommentera

