Fjärde segraren i år

Gunilla Wahlberg

Den här gången skickas månadens lott till Bästkusten. 🙂
Stort GRATTIS till Eva Rohlén som prickade in tio rätt, elva minuter innan stängningsdags. Lycka till med skrapandet! Titta gärna in på Evas blogg, http://eva49.bloggo.nu/ som brukar innehålla många fina foto m.m. ❤

Facit med antalet inlagda blogginlägg:
Varierat 129, Kåserier 118, Skåne, Ystad med Österlen 102, Tävlingar 95, Skrivande 62, Lite galet 62, Filmtips 56, Funderingar 42, Boktips 27, Sött sovande 23.
Månadsbloggtävlingar & Segrare 2015:
Januari: Susie Bloom
Februari: Gunnar Carlstedt
Mars: Tove Olberg
April: Eva Rohlén
Maj: ???

Jag önskar er alla läsare en trevlig lördagskväll. ❤

22 thoughts on “Fjärde segraren i år

  1. Grattis Eva Rohlén. bra jobbat!

    Fast jag är nöjd med min insats också, då jag inte ”känt” Bosse så länge och tyvärr inte alltid ger mig tid att läsa här på sidan. Förlåt Bosse!

  2. GRATTIS till min jättefina bloggvän Eva. JAAAA…hon visar såååå många fina bilder som är värda att ses.
    Bra jobbat Eva.
    Ha en kanonsöndag bosse.
    Söndagskramen från mig!

  3. GRATTIS till Eva! Mycket duktigt gjort!! 😀
    Lördagen var helt fantastisk med både jobb i trädgården på morgonen, besök i två handelsträdgårdar med väninna, en sittstund på altanen på eftermiddagen & Formula 1-kval. 😆 Men…..natten har varit hemsk! 😦
    Har nämligen haft träningsvärk i benen efter det vi körde ut grus igår morse. Alltså Rolle skyfflade upp och körde skottkärran (trots ryggskott) och jag la ut det under rosenspaljén. Men ovanpå den värken så har jag haft kramp – på utsidan – av ett ben också och det är inte skönt! 😥
    Nu är jag dock på benen igen så det lär väl gå över under dagens lopp – för jag ska ut och gräva ner lite växter jag köpte igår! 😕 Man är nog lite galen…..
    KRAM ❤
    Susie

  4. Grattis till vinnaren och alla andra duktiga tävlanden. Jag missade detta, tyvärr, har sina rutiga och randiga orsaker.
    Fin bild, röd ros med daggvåta blad.
    Trevlig söndag.
    Kram!

Kommentera

