Sjätte segraren i år

 

Junitävling 2015

Stort GRATTIS Gunilla Wahlberg! Sex olika segrare i år. Två av dem är systrar. ❤
Hoppas du vinner stort på lotten Gunilla. 🙂

”Strax vid mindre skär och rivsår” står det på etiketten under Det Stannar Blodet. Jag har inte googlat KEFA. Antagligen köpte jag flaskan i slutet av sjuttiotalet. Fortfarande finns det vätska kvar, men jag har inte vågat använda den på länge. Beror på att min fantasi blivit livligare på sista åren. Texten Det Sprutar Blod skrämmer mig. 😉

Månadsbloggtävlingar & Segrare 2015:
Januari: Susie Bloom
Februari: Gunnar Carlstedt
Mars: Tove Olberg
April: Eva Rohlén
Maj: Bosse Lidén
Juni: Gunilla Wahlberg
Juli: ?

 

18 thoughts on “Sjätte segraren i år

  1. Gratulerar vinnaren! Och sådana flaskor har jag sett tidigare i mitt liv! Nu har vi bara ett pulver som mannen min använder när han klipper klorna på vovven. Det hade nog inte jag vågat använda däremot!
    Kram

  2. Det är nog alun i vätskan. Min pappa hade alltid alunstick när han hade skurit sig i ansiktet med rakhyveln!!!!
    Svar: Visst så längtar jag ibland ”hem” till Thailand!!!!
    Ha det gott på nationaldagen!
    Kram

  3. DSB = det sprutar blod, hi hi hi . . . . visst kan det betyda det . . .
    Den flaskan borde väl vara ‘K’ märkt !
    Jag håller med dig om att fantasin har blivit större med åren, i varje fall i min hjärna.
    Man vågar tala om vilka korkade fantasier man har, jag är inte rädd längre att ‘göra bort mig’,
    nu är det barnen som tycker att jag är pinsam, hi hi hi . . . .

    Vi flaggar idag, men inte mer heller, Rolf målar trädgårdsmöbler och jag städar inne, behövligt.
    Ha en trevlig helg/ Eva

Kommentera

