Nio månaders väntan är över

Facebook

En del väntar på att föda välskapta barn. Det gör inte jag trots att någon retar mig ibland och undrar hur Lillen mår och kastar blickar mot min ”lilla” mage. 😉
Istället har jag väntat i nio månader på att SolBo Förlags senaste bok ”Skimrande ögonblick – och dagar i grått” ska finnas med i Bibliotekstjänsts (BTJ) inköpslista.
Vi hoppas att många bibliotek vill beställa vår bok. Vill du ha den på ditt lokala bibliotek kan du gå in på bibliotekets hemsida och fylla i ett inköpsförslag.
Allra trevligast är det naturligtvis när vi får beställningar på bloggen med önskningar om att få boken signerad av författarna. 😀

Eventuella kommentarer besvaras i detta inlägg med 🙂

34 thoughts on “Nio månaders väntan är över

  1. Jag såg just på FB, att det var någon som frågade om du väntade barn. Det var ju på grund av de nio månaderna. 😀

    Sv: Ja, så kan en gammal kärring se ut, när hon är ute och festar. Roligt att du gillade att se bilderna.

    Sibbe min sambo brukar säga att han har turat över 2000 gånger. Han är ju infödd helsingborgare och har varit med ända från det man inte behövde visa passen. Det var inte passfritt tidigare.

    Visst kan man kalla vår tura för en fin present. Tösabiten jobbar som servitris och har viss tjänstgöring ombord, när hon inte jobbar på en ny krog, som heter Kol. Hon ville ju tacka för hjälpen med sin hund Baloo. Han är ju våran älskling.

    v

  2. Jag har här fyllt i blanketten att biblioteket bör kpa in boken och jag hoppas också att alla läsare gjort det. För om inte så har de missat väldigt mycket.
    Och böcker finns väl kvar…
    Kramar!

  3. Jag tänkte ju att jag skulle ha en ”dejt” med dig och köpa dina böcker. Men det hanns inte med när jag var nere, får bli nästa gång.
    Kram

  4. Att jag gillar boken, det vet du Bosse! Den har blivit nämnd på min blogg och självklart ska den finnas på vårt fina kulturhus! Ja, så är det! Vi har inget bibliotek längre, utan ett kulturhus!
    Kram, Gunilla

  5. Ystad är fin på sommaren. Vi åkte från ett trist Sjöbo en dag men när vi kom till Ystad var det full rulle. Vi funderar på att testa räkfrossan på Havsnära en fredag eller lördag.

Kommentera

