Hundraklubben

8

100 titlar med 26 olika segrare 2013-2016:
1. Signhild Hortberg, 15 st  ❤
2. Ingen Vinnare, 10 st
3. Åsa Bäcklund, 9 st
4. Anki Arvidson 8 st
5. Inger Börmark, Kerstin Cecilia, 6 st
7. Lippe Forsberg, Göran Nilsson, 5 st
9. Cecilia Ottosson, Wiolettan , Znogge , 4 st
12. Annika Sohlin, Marie Kristoffersson, 3 st

2 titlar:
14. Marianne Sturk, Susan Adelbrant, Susanne Pettersson, Susan Johansson och Lena/Villa Herberts.

1 titel:
Pia Boman, Åse Holmander Mehlin, Monica Jelander, Torsten Larsson, Anitha Jacobsson Lechto, Gunilla Wahlberg, Greger Byskata och Ethel Hedström.

I oktober 2013 testade jag om det fanns något intresse för tävlingar på Facebook. Jag la in bilder och ställde frågor. Redovisade tabell.
Jag fick det gensvar som jag hoppades på. Därför vågade jag förankra det som var mitt mål. En daglig korsordtävling under mörkaste november. Under två år hade jag denna tävling på Facebook. Andra året la jag till ett foto för att göra det trevligare. Båda åren förde jag tabell på bloggen under fliken ”Tävlingar” under min header. Dit fick intresserade gå för att läsa om regler, priser, resultat och studera aktuell tabell m.m.

Förra året lät jag allt ske på min blogg. Alla trettio uppgifterna var öppna i tre timmar. Denna fjärde säsong gick jag tillbaks till en timmes tävlande och ändrade på poängsystemet, prisklasser m.m. för att skapa mer dramatik och möjligheter.
Än återstår tjugo uppgifter denna höstmånad och mängder av poäng att försöka samla ihop.
Jag har lagt in 8 av 20 uppgifter mellan klockan 18.00-18.20, men bara 2 uppgifter av mina egna tider. De tio som jag bestämmer själv över.  😉

 

30 thoughts on “Hundraklubben

  1. Här har man suttit och väntat sen arla morgonstund när man för en gångs skull haft en ledig dag och så blir man lurad på konfekten så grovt.

  2. Vilken ordning och reda du har Bosse!
    Kul att läsa tabellen.

    Nu är frågan om du ska spexa mer med oss i kväll, eller om man kan gå in i duschen i lugn och ro? 😉

    • Jag förstår att du gillar den tabellen. Snart tvåsiffrigt. Kunde varit det ikväll. Nu svarade du äntligen först. Tydligen har du fått upp speeden. Men. Du blev en följa John. Jag tänkte aldrig i felbanor till denna uppgift. För mig fanns bara det givna svaret som jag trodde skulle komma tidigt. En av de lättaste uppgifterna ansåg jag innan starten 1 november. Funderade på att göra den svårare. Nitton raka segrar. Fick gratis mat från ATG osv.
      Du skippade alltså duschen. Eller så blev det en snabbis. Nu ska jag gå tillbaka och rätta. Ramlade ur systemet för en stund sedan. På Facbook tjatas det om Script så jag blir tokig. Fick går ur allt.

      • Ånej, jag svarade allt fel innan jag i lugn och ro intog badrummet. 🙂 Men jag tror du är så lurig, så du mycket väl kan slänga ut en fråga till i kväll. 😉

        Det rätta svaret i kväll, hade jag aldrig kunnat, vet inte ens vem det är ännu. Så det får jag googla på. Script? Får googla på det också. 😉

Kommentera

