Inget bildspel idag

dsc_39630002

Hej!
Jag skulle bara kolla om det fanns något nytt bildspel om mig. Nähä. Trist. Det var länge sedan sist.
Trosa tyckte jag var lätt. För snickarbyxor fick inte plats. För det är sju bokstäver.
Jag tjuvkikade i Bosses facit för en stund sedan. Imorgon står det att … björnskit också. Nu kommer han i trappan. Jag vet vad han ska göra. Se på de där brudarna i Bachelor. Det hör jag på hans smygande steg.
Förr var han mycket roligare. Då brukade vi åka runt överallt och träffa…  Ni säger väl inget? Vi får ta det någon annan gång. Den här stolen fick Bosses mamma av sin pappa när hon fyllde 3 år. Då var det en annan färg. Jag minns Sofia. Det var hon som köpte mig på Björnhemmet. Då pratade hon om att jag skulle få träffa småbarn. Så himla liten var inte Bosse. Beror på vad man jämför med. Min pappa Sifvert var mycket större. En gång när vi bodde i Björnköping kom tyvärr en … bäst att sluta där. Jag vill inte gå på tarpapi eller vad det heter fler gånger. Tanten blev så rädd att hon hoppade ut från fönstret när jag bara skulle ge henne en björnkram. Tur hon hade kontoret på första våningen och landade i en bädd av nyponbuskar.
Tass på er.

36 thoughts on “Inget bildspel idag

  1. Dig skulle jag vilja ha med nu då jag måste iväg. Inget skoj alls så du skulle kunna hålla mig i handen. Jaha, jag förstår, du sitter så bra på den finfina stolen och Bosse skulle bli ledsen om du försvann. Ok, jag får stå ut med det. Hålla några tassar för mig, kan du väl göra?
    Björnkram till dig.

  2. En charmig filur är du, pst du kan ju ta över Bosses blogg ,-)))
    Trosa var lätt säger du, du skulle bara veta jag älskar Trosa och har varit där flera gånger, senast i somras och så gissar jag i panik på Ystad ,-))))
    Hjärnsläpp kallas det ,-)))
    Kram på dig .
    Primrose -)

Kommentera

