Bild D

Den scenen känner säkert många igen. Från era barn, barnbarn, syskonbarn m.m. Steget från kreativitet till djupsömn är inte långt. Jag hade med en liknande bild med storasyster i en tidigare sov-sött-tävling.

Vi tycks få en solig vårlördag. Hoppas du också får det. 😀

Tävlingsregler & fast text:
EFTER jag lagt in alla deltagande foton från A till S kommer ett tävlings-blogginlägg. OBS! Det är endast där som du deltar i tävlingen.
En av er som lämnar poäng och deltar vinner en Skrapkryss. Jag eller någon familjemedlem lottar från det svarta porslinshjärtat.
Du har 15 poäng till ditt förfogande.
Poängen fördelar du precis som du vill.

 

17 thoughts on “Bild D

  1. Tack för kommentarer. 🙂 Hoppas jag får se en liknande bild från ett Gotlandskök. 😉
    Mitt i maten har jag tyvärr inget foto från. Men något liknande ska det bjudas på.
    Idag kom den goa vårkänslan hit på allvar. ❤

    Det är gulligt med hundvalpar som också kan somna var som helst.

Kommentera

