Bild K


Den sovställningen kommer jag väl ihåg. Undra var hon gjort av med mitt täcke och mina kuddar? 🙂

Tävlingsregler & fast text:
EFTER jag lagt in alla deltagande foton från A till S kommer ett tävlings-blogginlägg. OBS! Det är endast där som du deltar i tävlingen.

En av er som lämnar poäng och deltar vinner en Skrapkryss. Jag eller någon familjemedlem lottar från det svarta porslinshjärtat.
Du har 15 poäng till ditt förfogande. Poängen fördelar du precis som du vill.  ❤

J

19 thoughts on “Bild K

  1. Friska barn sover med armarna så sade man förr! Sedan skulle barn sova på magen… Går mode till och med i sovställningar! Ytterligare en härlig bild så nu börjar det bli svårt…

    Kram

  2. Tack för kommentarer och gilla. 🙂
    Sover du utan både täcke och kuddar? Gör alla så på Gotland? 🙂
    Jag minns när det gick rykten om att det var livsfarligt om de små barnen sov på magen.
    Kul att Primrose ser fram emot tävlandet. Undra hur hon ska fördela sina femton poäng.
    Menade du inte Sängängel, Wiolettan? 🙂

Kommentera

