En av dessa lotter kan bli din


Här finns de på bild. De tio lotterna som jag ska skicka någonstans när månaden är slut. Hade jag fått välja hade jag helst skrapat den i mitten längst upp. För just ordet LYCKOSAM verkar vara en hälsning från Fru Fortuna. 😀

Hoppas du har vägarna förbi min blogg vid sex-tiden i kväll. Om du kikar in här en stund tidigare och inte är helt van vid bloggar och datorer. Glöm inte att ”hela tiden” trycka på ordet HEM som står längst upp till vänster under mitt foto.  Eller så trycker du på din egen knapp för att alltid vara ”I nutid”. (jag har en ring med en pil.) För femton sekunder senare är du inte i nutid utan tittar fortfarande på detta inlägg som jag la in vid halvelvatiden. Under de femton sekunderna har jag kanske hunnit lägga in årets första uppgift och foto på mig. Dumt att missa.
Hur kunde jag vara så korkad att jag letade upp 30 foton på mig själv? Gjort är gjort. Förra året fick du se mina leksaksbilar från när jag var liten.
En liten ledtråd att ta med dig i dina snabb-beslut: Jag är född 1959. Det måste ju innebära att jag nästa år … jag orkar inte tänka klart tanken.

20 tankar på “En av dessa lotter kan bli din

  1. Hoppas jag är i närheten av dator eller har kommit ihåg att ladda min Smartphone när klockan är dags – barnbarnsuppdrag väntar ev. vid den tiden, men vi får se …
    Det viktigaste är ju inte att vinna … eller? Haha … såklart det är! Varför skulle jag annars vara med? 🙂
    Kram

    • Jag tror allt att du kommer på något knep. 😉 Låta dem leka ”hela havet stormar” är kanske inget bra förslag. 🙂
      Självklart är det inte det för någon som redan har två ”Mästerskapstitlar”. 😉
      Jag ser fram emot vad jag får för svar av er på första frågan.
      Kram

  2. Klockan är väl 19 .. här då, kanske jag är vaken! 😉 Trevligt att veta ungefär när man ska passa datorn. Tack att du orkar roa oss! ❤

    • Jag vet inte vad du kör med för tid i ditt land. 🙂 Tror det blir mer tacksamt att ha ungefär samma tid och inga konstiga överraskningstider. 😉 Men lekbiten bestämmer jag över. Julbilder kan jag lägga in mitt i natten.
      Tack för att du vill vara med. ❤

Lämna en kommentar