Tjugo frågor har fått sina rätta svar

Stort GRATTIS till oktobermästaren Signhild Hortberg som vann min Facebooktävling. 😀

Slutställning:
1. Signhild Hortberg, 19.5 poäng
2. Pia Boman, 14 poäng                  
3. Lisbeth Lippe Forsberg, 13 poäng
4. Åse Holmander, 10 poäng           
5. Lotta Modin, 9.5 poäng

6. Cecilia Ottosson, 7 poäng
7. Susan Adelbrant, 6 poäng
8. Boel Sjöberg, 5 poäng
9. Maria Nilsson, 4 poäng

10. Annika Bengtsson, 3 poäng       
10. Annika Sohlin, 3 poäng                           
10. Monica Jelander, 3 poäng
10. Ethel Hedström, 3 poäng
10. Ingela Harrysson, 3 poäng
10. Marianne Sturk, 3 poäng

16. Kenneth Jonsrud, 2 poäng
16. Joanna Björkqvist, 2 poäng
16. Börje Carlsson, 2 poäng
16. Birgitta Henriksson, 2 poäng
16. Annika Laack, 2 poäng
16. Kerstin Johansson, 2 poäng
22. Lena Larsson, 1 poäng
22. Anette Åkesson 1 poäng
24. Övriga kämpande personer

Extra fakta: 120 poäng är utdelade. 23 personer fick poäng. Endast två män med på poänglistan. 10 olika segrare. Personerna med blå färg vann minst en tävling. Extra applåd till dem som lyckades komma fyra några gånger.

23 thoughts on “Tjugo frågor har fått sina rätta svar

  1. man får gratulera vinnaren och även alla andra som lyckats att delta! Hur 17 har ni grejat det!? Jag verkar aldrig ha tid över till sånt, kanske beroende på att jag är ganska produktiv på min blogg, men också att när jag inte är det så har jag ALLTID en massa annat att göra. Men så är jag ju pensionär också….. *fniss*

  2. Men är tävlingen redan slut, så trist, nu måste du klura ut en november tävling för detta var ju super kul. grattis till Signhild. Ha en fin söndagskväll , 4 dagar till november så skynda skynda. Kram

  3. Grattis till vinnaren!! Och det är väl en hedrande plats att hamna på 24:e också…
    Har allt följt tävlandet så här lite på avstånd…
    Ha en skön söndagskväll!!
    Kram kram

Kommentera

