God Jul och Gott Nytt År

familjefoto

Det var svårt att få plats alla på samma foto. Därför fick jag ex. ta av min vänstra arm.
Melissa och armen fick samsas på köksbordet.  🙂
På de tjugonio första bilderna hade jag en vit skjorta på mig. Då kände jag mig som det svarta fåret. Då var det också åsikter om att mitt huvud lutade. Vaddå då? Jag tänkte ju placera det under armen som jag brukar göra.
Det går utmärkt att åka pulka nerför min högra axel för den som är sugen på det. 😉
Kram från Bosse Pisa

60 thoughts on “God Jul och Gott Nytt År

  1. Tack! Och jag önskar er alla en riktigt God Jul!
    Ett fint foto har du fått till och härligt att se er alla tillsammans.
    Önskar er det bästa.
    God fortsättning!
    Kram!

  2. God fortsättning på julhelgen och ett riktgt Gott Nytt År önskar jag dig och din fina familj, Bosse 🙂
    Julkram. Gigi

  3. God fortsättning till er. Du kunde ju haft huvudet under armen du la på bordet, om damerna i familjen hade sådana åsikter om att du lutade på det…Då hade det inte kommit med på kortet, menar jag… 😉

  4. Vad julfina ni är! Grattis till att ni lyckats samla alla för en bild där alla ser julefina ut och glada ut. Jag gjorde ett tappert försök med att samla min familj framför granen för ett foto, men så tyckte jag att alla såg allvarliga ut och började spexa för att få familjen att skratta och då hängde killarna på i spexet, men dottern tyckte att det urartade och ville inte alls vara med på bild med en familj som inte kan uppföra sig och se normala ut…. så kan det bli och därför blev det ingen bild på min familj i år.. men roligt hade vi 🙂
    så Grattis till dig som lyckades samla flocken för ett gemensamt julfotografi!

    Må väl och ha en god och fin fortsättning på julhelgen!
    Kram

  5. Hoppsan nu hittade jag dig igen du är en riktig lustigkurre du😀Hoppas allt är bra med er! Kram och gott slut! Gunilla

  6. Ville titta in och önska dej och dina ett riktigt gott nytt år, tack för all underhållning du roat oss med under året. Kramar från mej🎉🎉💚

  7. Det får bli en önskan om God Fortsättning från mig till dig. Blir lite sent att säga God Jul nu … hehe
    Man kan nästan tro att jag missade julen, så lite bloggeri har det varit över de veckorna. Men faktum är att jag har haft den bästa julen på flera år … 🙂

    Ni är så fina, hela familjen Lidén 🙂 ❤ … och jag lovar … det syns inte alls att du skruvat av kroppsdelar 😉

    Kramis

Kommentera

