SolBo Förlags julklappstips till specialpris

JULKAMPANJ! GÄLLER ENDAST I TVÅ VECKOR – LÄS TEXT UNDER BILD. 🙂

DSC_12480001

Under tiden 24 november till 8 december kan ”Mina fotsteg i ditt hjärta” köpas för 105 kr här på bloggen (ordinarie pris 150 kr) Ni får boken inslagen i julpapper. Vill ni ha boken signerad går det bra. Tryck på Köp boken på startsidan och följ anvisningarna.
Porto tillkommer som vanligt med 45 kr.
1 bok 105+45 = 150 kr
2 böcker 105+105+45 = 255 kr. Postens vadderade påse rymmer två böcker.

 

55 tankar på “SolBo Förlags julklappstips till specialpris

  1. Kan varmt rekommendera boken som en toppen julklapp. Nu har jag lovat att låna ut min bok till vänner så tyvärr blir det inte så att jag köper en till.
    Men snälla Bosse varför såg du inga jultecken? Tyckte precis att jag såg en liten, liten tomte gömma sig i högra hörnet på ditt ena foto. Kolla så får du se.
    Igår då vi kom hem så var det ett litet vitt täcke på gräsmattan här hemma. Hoppas att ni oxå får några snöflingor snart.
    Måndagskramen på dig.

  2. Så fint ni har gjort! Jag undrar jag om jag inte ska ge mig själv boken i julklapp till och med!
    Och jag lånar din idé, med julklappspapper och allt, och gör en liknande drive runt mitt lilla underverk. Hoppas inte att du misstycker!
    Kram på dig!

  3. Bra julklappstips! Hade det varit så att jag hade någon att köpa till så hade jag slagit till, men nu verkar det som om det bara är små barn som ska få julklappar i år……men dom får böcker dom också, det är danande!
    Vilka här vintertecken i förra inlägget!
    Kram

  4. den där boken ligger altid framme hos oss, för även om jag läst den så vill jag gärna se den, för titeln och omslaget är så vackert. vackra böcker ska man leva tillsammans med. när jag tittar på det lilla underverket som nu är 7 veckor så kommer orden så ofta för mig……mina fotsteg i ditt hjärta . Kram

  5. Har många böcker olästa och en lång önskelista men detta lockar mig. Ska tänka lite till ;.)
    Kul sätt med att sätta ned priset för att sporra oss att köpa *bra initiativ*
    /kram

  6. Puh…….sådär ja, nu har jag sprungit en bloggpromenad som heter duga samt gjort av mig med massor av kallorier hmmm……..jag som skulle äta upp mig *ler* men men, det vart det värt.
    Fint boktips av din Fina bok ”Mina fotsteg i ditt hjärta”
    Jag är ju så dålig på att läsa böcker själv, men är nyfiken på din bok, men då ger jag mig din bok i julklapp till mig själv *ler*
    Tack för tipset och det braiga priset.

    Mina fotsteg i mitt hjärta tar mig hemöver nu efter min givande bloggpromenad.
    Önskar dig en ljuvlig och mysig kväll.

    Tjingelingkramen från mig.!

  7. Ett strålande julklappstips tycker jag! Själv har jag ju turen att ha ett av dessa fantastiska exemplar här hemma. Det ligger överst i den stora bokhögen som ska läsas så fort renoveringen av vardagsrummet är klar. Din bok och Pärs bok. De ligger överst och väntar. Och det känns lite högtidligt ska du veta. Eftersom vi har lärt känna varandra lite här i bloggvärlden så vill jag ge era böcker full uppmärksamhet och rätta stämningen. Och det är därför jag väntar tills vardagsrummet är klart. För det är där den öppna spisen finns och min läsfåtölj och fotpall. Inget halvslumrande i sängen sent på kvällarna här inte. Nej, framför brasan med en kopp te, spiselkransen fylld med ljus och vinden som viner utanför i mörkret. Du hör hur jag längtar va?

    Jag hoppas tomten får bära med sig många Bosseböcker i säcken i jul.

    Kram Lotta

  8. Tack Lotta! 🙂
    Det låter både högtidligt och mycket mysigt. Hoppas att du kommer att njuta av min roman och Pärs kåseribok. Sådär vill jag också ha när jag läser böcker. Eller skriver böcker.
    Jag hoppas också att tomten satsar hårt på Bosseböcker i säcken denna jul.
    Kram Bosse

  9. Ett fint julklappstips 🙂 Själ har jag ju redan läst boken och nu pryder den en bokstapel i hallen på ovanvåningen, eftersom vi håller på att möblera om för att få plats med en bokhylla till, det tar dock sin tid eftersom att en hel del har kommit emellan. Men bokstaplar är ju hur trevligt som helst 🙂
    H det fint! o trevlig advent

    • Tack detsamma. Hoppas att du inte har samma kyliga blåst som här. Jag var ute och körde på Österlen i förmiddags. Plötsligt blåste både jag och bilen iväg ända till Gotland. Där var det lugnt. Tur att jag träffade på en trevlig person som presenterade sig som Stig Rauk. Han kastade mjukt hem mig igen. Tänk att det finns så trevliga och hjälpsamma personer. 😉 Kram

  10. Go kväll på dig …jasså du har skrivit en bok va intressant & kul jag skulle oxå vilja göra det har jag tänkt ibland, 🙂 men det stannar väl där tror jag …önskar dig oxå en bra avslutning på 1 advent 🙂 ha det gott

    • God morgon här. Välkommen till min blogg. 🙂 Om du har en idé som du länge har gått och funderat på tycker jag definitivt inte att du ska låta det stanna vid det. Det är nyttigt att prova sina vingar ibland.
      Önskar dig en fin vecka och välkommen tillbaka.

  11. Här är en till som köpt sina klappar för länge sen. Det blir ju gärna så när man flyttat från ett ställe till ett annat. Det gäller ju att passa på när man har besök från storstan som kan ta med sig alla klapparna tillbaka.Men det verkar ju som om du har många intressenter ändå! 🙂 🙂
    Hälsningar från
    Susie på Gotland

    • Det är härligt att vara ute i god tid med julklappar och slippa stressa. Smart att skicka med klapparna istället för att krångla med andra mer osäkra och dyrare fraktsätt.
      Vilken tur att jag inte skrivit en julbok. 😉 I det här fallet ville bara bokförlaget SolBo Förlag bjuda på ett erbjudande under två veckor. Sedan återgår vi till ordinarie pris och hoppas att många hittar till romanen även under 2014. Jag är betydligt mer road av att skriva än att marknadsföra.
      Hälsningar från Ystad.

  12. Tror det är din fru som kommenterat hos mej ang geocatching hälsa att jag gärna tar emot tips(om det nu är din fru alltså)gärna på en bra app må gott

  13. Tack för din kommentar hos mig. Själv har jag varit både blogg-lat och kommenterat väldigt lite ett tag. Det har varit andra saker som har tagit min tid.
    Jag tycker om att läsa dina texter i bloggen, så jag tror säkert att din bok är bra. Bara titeln på din bok är så fin.
    Ha det nu så gott och varm decemberkram från mig!

    • Det är svårt att hinna med allt. Bloggvärlden ska helst inte bli ett jobb. Jag har satsat hårt på Facebook i några månader. I december har jag gjort tvärtom. Jag har en vit månad från FB. Sedan finns det många andra trevliga saker som inte alls har med att sitta framför en dator att göra som jag uppskattar i livet. Umgås med de som står en närmast. Själv älskar jag även att läsa böcker. Jag blir glad av att se att du tycker om mina texter på bloggen, där jag blandar rätt friskt. Personligen anser jag att ”Mina fotsteg i ditt hjärta” är väldigt mycket bättre än något jag skrivit på min blogg. Det vore konstigt annars. Där handlade det om tusentals timmar och en seriös roman. Titeln kom till mig mitt i natten och passar så bra in i handlingen. 🙂
      Jag önskar dig en fridfull december utan stress och sjukdomar.
      Kram

    • Hej du! Jag tyckte det var ett bra tillfälle i samband med min vita månad på FB att inte lägga in något här medan SolBo Förlags julkampanj pågår med ”Mina fotsteg i ditt hjärta” fram till söndagen den 8 december. Sedan är både jag och det gamla bokpriset tillbaka på måndag. 🙂 Jag har inte legat på latsidan utan skrivit flera olika typer av blogginlägg, där jag blandat friskt mellan skämt och allvar. Förhoppningsvis dyker de upp här på bloggen i framtiden. Hoppas att allt är bra med dig och att du inte blåser bort däruppe. Här ska visst bli en manlig storm på S som redan tycks ha börjat. Kram

    • Inte så dumt att vara saknad av någon. 🙂 Inte så dumt att vara ledig heller. Tid för reflektion, vila och skrivtid. Jag har alltid en del att fundera över. Massor av historier som vill lyftas fram i ljuset. Frågan är bara i vilket forum och för vem.
      Kram

  14. oj..jag hade ju också köpt de flesta klapparna. Men jag skulle verkligen vilja läsa din bok även om det gör mig märkligt nervös?!? säkert för att jag firade mina första år 70-talet igenom och det därför är en sådan känslosam mark. kanske för att jag själv tänkt på att skriva om den tiden, och börjat otaliga gånger (ler) och så långt i tankegången har jag redan bestämt mig för att jag bara måste läsa din bok och ta del av en annan människas blick på denna tid. Så glad jag hann kika in här innan tiden gick ut (för visst hann jag) nu ska jag bara klura ut hur man gör 🙂
    Har haft en liten blog..datorpaus jag med. skönt och behövligt ibland för att närvara i annat än i mitt huvud som jag kan tänka ..***

    kramar Lycke

    • Vad kul att du vill och vågar läsa min bok. 🙂 Hoppas att du blir inspirerad till att fullfölja din egen dröm. Jag tyckte det var ett härligt årtionde att lyfta fram på mitt personliga sätt. När jag var mitt inne i skrivprocessen kändes det som om jag befann mig mitt i centrum av ABBAS stora framgång i Brighton 1974, tuggande på ett Riff eller ett Bugg.
      Ibland behövs det en datorpaus för att ladda batterierna.
      Fredagskramar Bosse

Lämna en kommentar