200 000 visningar – bloggtävling såklart!

Jag såg i högermarginalen att det var läge att ställa till med årets första bloggtävling. Hoppas ”firandet” inträffar ikväll eller imorgon bitti. 😀

Eftersom jag haft tävling när min blogg nått gränserna 10 000 visningar, 20 000, 25 000, 30 000, 50 000 och 100 000 visningar tyckte jag det passade bra att ha en vid 200 000 visningar. Förra året körde jag ju istället med ”Månadens tävling.”

Är du redo? Vill du vinna en Trisslott eller liknande lott?
Kom då med förklaringen till att jag tog detta kort under en promenad längs med havet, julafton 2015.
Solveig undrade varför jag skulle ta kort just då. Småskrattande förklarade jag skälet för henne och att jag skulle ha det till en bloggtävling i framtiden.
Kanhända har jag sjuk humor. Svaret finns någonstans på bilden.
En chans för varje bloggbesökare.
Helst vill jag inte behålla lotten själv. Därför kommer jag att förenkla efter ca ett dygn om inte rätt svar kommit in. Detta gäller för de som inte svarat tidigare. På Påskdagen kommer det rätta svaret.

DSC_38020025

Den som först lämnar rätt svar i en kommentar vinner. Lycka till! 😀

Dags för mig att förenkla för de som INTE har gissat tidigare.
Givetvis skulle kommentaren kunnat bestå av en längre lustig utläggning på svenska. Domaren är annars fullständigt nöjd med endast tre korta ord på engelska. 😀
Glöm inte att ställa fram klockorna vid sängdags.