Min debut i Norsk TV

DSC_40230007

Vad fort det kan gå. Så snabbt färgrykten kan spridas med vindens hastighet. Jag har inte ens blivit varm i kläderna som lekledare på Blogglandia. På något sätt hade NRK fått nys om min färglek. I helgen fick jag åka luftballong hela vägen till Oslo för direktsändning. Jag tyckte jag såg Fredrik Skavlan i studiopubliken. Eller så var det hans bror eller kusin.  😉

Alla färger var med i leken. Det var först gruppspel där de två bästa i varje grupp gick vidare till en kvartsfinal. Sedan var det direktutslagning. På bilden ser du de två färgerna som tog sig ända till finalen. Det var stenhårt och mycket dramatik med i bilden. Mycket stod på spel. Den som stod kvar sist blev FÄRGMÄSTARE. Hoppas att inte SVT ska sända detta i sommar för då finns det risk att jag blir … plastad som ska vara mycket värre än att bli diskad. Jag hörde en gång en otäck historia om en man som … 😀

DSC_40220008