Ord som berör mig; 14

skrea strand

”Varje människa har
sina hemliga sorger
som världen
inte känner till”
Henry Wadsworth Longfellow

Bloggägarens egna ord:
Över sjutton månader har gått sedan jag senast la in ett blogginlägg i denna kategori. En kategori som jag var säker på skulle dominera bland mina valda. Den låg i rätt nivå med mina tankar och intressen i livet. När jag ser på datumet från förra inlägget ser jag förklaringen. En mörk tid på det året på alla sätt och vis.
De tänkvärda orden är inte mina, men Henry Wadsworth Longfellow delar frikostigt dem med resten av världen. Tänk om alla kunde lämna sådana fina avtryck efter sig.
Fotot är jag däremot ”pappa” till. En enkel digitalkamera stod för tekniken.
Det är premiär för mig. Jag fick ta till hjälp vid debuten när Jennifer visade mig hur jag kunde ”signera”.
Jag råkade hitta det i ett album i förra veckan i samband med letandet efter fotot på den blå dörren, där Jennifer är med. De är från samma Västkustresa.
Skrea Strand vid Falkenberg. En av många stränder som jag utforskat otaliga gånger under årets alla årstider och skiftningar.
I eftermiddag lär det bli en annan strand vid en annan kust. ❤

Fotnot:
Jag svarar på eventuella kommentarer med en symbol av något slag. Dock inga blå hjärtan för jag vet inte hur man gör.  😉
Jag önskar alla bloggläsare en solig och skön söndag.